Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме:
1) спланувати формуюче оцінювання, що виявляє навчальні потреби учнів
2) планувати оцінювання учнів, яке буде відбуватися постійно впродовж виконання учнями проекту
3) Оцінювання навчальних проектів має заохочувати до самоспрямування у навчанні; відслідковувати прогрес у навчанні учнів;
4) у роботі над проектом ми повинні використовувати різні стратегії оцінювання
5) при оцінюванні навчальних проектів перевіряти розуміння та заохочувати до метакогнітивного пізнання (про способи мислення та особливості власного мислення)
6) модуль допоміг мені зрозуміти основну ідею створення презентації учителя щодо обраної теми
1) спланувати формуюче оцінювання, що виявляє навчальні потреби учнів
2) планувати оцінювання учнів, яке буде відбуватися постійно впродовж виконання учнями проекту
3) Оцінювання навчальних проектів має заохочувати до самоспрямування у навчанні; відслідковувати прогрес у навчанні учнів;
4) у роботі над проектом ми повинні використовувати різні стратегії оцінювання
5) при оцінюванні навчальних проектів перевіряти розуміння та заохочувати до метакогнітивного пізнання (про способи мислення та особливості власного мислення)
6) модуль допоміг мені зрозуміти основну ідею створення презентації учителя щодо обраної теми
Таміла Вікторівна, як ви вважаєте яке оцінювання є найбільш ефективним?
ОтветитьУдалитьНа мій погляд у методі проектів оцінюють знання і навички в кінці проекту, коли діти демонструють результат своїх досліджень
Удалить